لکه گیری آسفالت معابر سطح شهر خواف
1399/01/30 تعداد بازدید: 785
print
لکه گیری آسفالت معابر سطح شهر خواف

 عملیات لکه گیری آسفالت معابر سطح شهر خواف با هدف بهسازی معابر شهری و پیشگیری از حوادث و سوانح رانندگی و با توجه به فرسایش و تخریب آسفالت بعد از بارندگی های روزهای گذشته به همت کارگران زحمتکش واحدهای عمران و خدمات شهری شهرداری خواف به صورت مستمر در دست اجرا می باشد.

لازم به ذکر است از علل تخریب آسفالت در معابر سطح شهر خواف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- حفاری های گسترده طرح های مختلف دستگاهها از جمله آب، برق ، گاز و مخابرات در چند سال گذشته که به دلیل خدمات رسانی بهتر این دستگاهها به شهروندان صورت گرفته است و در بعضی موارد عدم ترمیم صحیح کنده کاری ها سبب تخریب آسفالت و ایجاد حفره هایی در سطح معابر شده که این ناهمواری ها سبب ایجاد خطرات و منظر بصری ناخوشایندی هم برای ساکنان و شهروندان گردیده است.

2- دفع آب های سطحی منازل مسکونی شهروندان به معابر از دیگر دلایل تخریب آسفالت ها خصوصا در بافت قدیم شهری است که این امر سبب کاهش عمر آسفالت  و تخریب آن در کوتاه مدت می شود. لذا خواهشمندیم که در بحث دفع آب های سطحی ، مردم بیشتر یار و همیار ما در حفظ آسفالت معابر و پاکیزگی کوچه ها و نهایتا سلامت خود باشند.

3- بالا بودن عمر آسفالت معابر سطح شهر , که متوسط عمر آسفالت سطح شهر خواف بیش از 10 سال بوده ( در بعضی از معابر عمر آسفالت بیش از 15 تا 20 سال می باشد) این در حالی است که عمر مفید آسفالت فقط 5 سال می باشد.

4- فرسودگی شبکه آب سطح شهر و شکستگی متعدد لوله‌های آب شرب در سطح شهر  ، این روزها به معضل اساسی تخریب آسفالت تبدیل شده است و هزینه های تمام شده مرمت آسفالت بسیار بیشتر از هزینه دریافتی می باشد.

🔸شهرداری خواف در راستای بهسازی معابر سطح شهر خواف برنامه های مختلفی در سال جاری داشته و انشاءالله با شروع به کار کارخانه آسفالت پیمانکار شهرداری که به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل می باشد اقدام خواهد نمود و متعاقبا به اطلاع همشهریان عزیز خواهد رسید.
 
📌 در خاتمه از همشهریان عزیز خواهشمندیم پیشنهادات , نظرات و انتقادات خود را با سامانه تلفنی 137 با ما در میان بگذارند تا بتوانیم موجبات رضایت مندی همشهریان عزیز را فراهم آوریم , چرا که رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری و شورای اسلامی شهر می دانیم و از دستگاههای اجرایی و خدماتی که تمام تلاش خود را در خدمت رسانی به شهر و شهروندان انجام داده اند تشکر کرده و امید است با همکاری و مشارکت همه بتوانیم حفاری های انجام شده در سطح شهر را مدیریت نموده و با اقدامات مفید و سازنده زمینه آسایش و رفاه تمامی شهروندان عزیز را فراهم آوریم . 

"روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خواف"
نظرات:

loader
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به شهرداری خواف می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک