سخن شهردار
1398/06/29 تعداد بازدید: 1157
print

 باسمه تعالی


بـا عـرض سلام و ادب و احتـرام ، خداوند سبـحان را شـاکرم که در این برهه از زمان افتـخار خدمت به شهروندان شریف و قدرشناس خواف نصیب بنده شده است.
با عنایت به الطاف خداوند متعال و پشتوانه اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهروندان عزیز ، عزم خود را جزم می نمایم تا تمامی تصمیمات در عرصه مدیریت شهری و در راستای ارتقای خدمات و اصلاحات ساختار شهری صورت پذیرد تا بتوانیم با همراهی صمیمانه مجموعه زحمت کش شهرداری و شهروندان فرصت خدمتگزاری را غنیمت شمرده و گام های مؤثر تری در راستای رفاه شهروندان برداریم.
شهرداری یکی از نهادهای مردمی است که می تواند بخش عمده نیازهای عمومی شهروندان را تأمین نماید. از آنجاییکه ارائه خدمات مناسب نیاز به ایجاد بستر مناسب دارد، لذا بر همگان لازم است تا با ایجاد شرایط محیطی سالم و به دور از هرگونه حاشیه و موانع، از خدمات شهرداری برخوردار شوند و این امکان پذیر نیست مگر با مشارکت و همکاری شهروندان عزیز
 از عموم شهروندان هم خواهان مشـارکت در اجـرای طرحهـای عمرانی و همکاری هر چه بیشتر با شهرداری بوده و امیدوارم با ارائه نقطه نظرات خود ما را در ارائه خدمات همراهی نمایند تـا انشاءا… بتوانیم شاهد شکوفایی وتوسعـه عمران و آبادانی هر چه بیشتر در سطح شهر خواف باشیم .
آنچه امروز برای مجموعه شورا وشهرداری حایز اهمیت است،ایجاد رفاه ،آسایش وامنیت برای شهروندان ،تلاش در جهت عمران و توسعه شهر براساس معیارها ،ضوابط ،قوانین و اصول صحیح شهری ،ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان ،زمینه سازی برای رسیدن به درآمد پایدار،تلاش در جهت رسیدن به توسعه پایدار شهری می باشد.
امیدواریم در سایه توجهات الهی و حمایت مسئولین و همراهی و همدلی شما همشهریان مهربان و دلسوز در آینده شاهد خدمات بیشتر و بهتر و شکوفایی هر چه تمام‌تر شهرمان باشیم.


                                                                       بهرام مقدم نیا
                                                                        شهردار خواف
نظرات:

loader
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به شهرداری خواف می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک